mike 4 #1 Tuesday at 01:22 PM you guys need translate this from sweden to your language. det är så att jag har blivit utkastad från servern idag 2025-04-15 14-15 tiden ungefär på grund av förtal. de enda som jag har sagt via mikrofonen var att businaks 05 var nära staketet att han kunde bli zombie därefter kanske 10 sekunder efter så får jag kicken av admin nwo Playameeee. riktigt fult beteende där han inte kan förvarna vad jag har sagt eller om han kan redovisa vad jag har sagt. jag har aldrig hela mitt liv förolämpat någon men denna herren behöver sätta sig på jorden och be om ursäkt för de han har gjort mig. många andra spelare inklusive admins som vet vem jag är och hur jag fungerar. jag kan dessvärre inte ryska så hoppas innerligt att han skriver till mig och ber om ursäkt för de han har gjort. brukar inte klaga eller så men denna var liksom personligt jag tog åt mig. Share this post Link to post
Emin 389 #2 Thursday at 08:40 AM Создавай тему по форме, предоставляй демо, твой ник, и тд. Создавай тему либо на русском или же на английском языке, чтобы тебя поняли Закрываю тему 2 Share this post Link to post